De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 12 octombrie 2012

Și a mai trecut un 9 octombrie...

...al cincilea :).

Avem o Natalie mare, frumoasă, deșteaptă și mofturoasă cât toate cele dinainte la un loc :).


Așa că m-am străduit să fiu la înălțime (că mi-au cam murit lăudătorii, se pare :) ).



Și am avut sandwichuri:

Și am avut dulciuri:
  • foietaj cu gem de gutui (Natalia le zice ștrudele)

 Și am avut TORT cu blat cu nucă și ciocolată, cremă de ciocolată, vișine confiate și glazură cu cacao.



Revin cu detalii despre fiecare preparat în parte.

La mulți ani, draga noastră!



4 comentarii:

Daniela Addario spunea...

La multi ani si sa va traiasca mindretea de fata ! He, hei, ai sa vezi cind o sa inceapa scoala cit de smechera o sa devina... Mult noroc micutei sarbatorite !

Irina spunea...

Multumim pentru urari si pentru avertizare :).
La fel si voua!

Anonim spunea...

superbe aperitive superb tort sa ti creasca mare fetita si sa fie sanatoasa cu drag ely

Irina spunea...

Mulțumim pentru tot, Ely!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.